Srednja škola Oroslavje

Lista linkova je prazna

VIJESTI
IZLET U ITALIJU
Autor: Ema Šabanović Baldun, 1. 6. 2016.

21.5.2016. u 2 sata poslije ponoći uputili smo se na naše odredište- Italiju. U Italiji smo za početak imali organizirano razgledavanje gradova Verone i Padove. U Padovi smo posjetili svetište Leopolda Mandića, šetali talijanskim ulicama te razgledavali gradsko središte s bazilikom svetog Antuna. U Veroni smo razgledali Julijin balkon te je svatko imao čast primiti Julijin kip  za grudi kako bi imao cijeli život sreće u ljubavi. Nakon Verone te cjelodnevnog hoda, smjestili smo se u hotel udaljen 30 minuta od Verone. Nakon večere u hotelu, imali smo zabavu te kupanje u bazenu. Cijeli drugi dan proveli smo u Gardalandu. Doza adrenalina bila je viša nego ikada. Isprobali smo sve i svašta, ali najviše nam se svidjela vožnja na oblivionu te raptoru. Bilo je i onih koji su više uživali u vožnjama avanture i fantazije, nego u adrenalinskim.

Ova dvodnevna ekskurzija ostat će nam svima u lijepom sjećanju, a za sve su zaslužni naši dragi profesori koji su preuzeli odgovornost s puno razumijevanja prema nama. Zahvalila bih se svim profesorima pratiocima: Marceli Rasonji, Karmeli Šafarik-Todorović, Nathali Šmuc, Magdaleni Glavić, Damiru Čukmanu  i  Jeleni Havoić.

Viktoria Hren 1. A

.........

Čovjek na put odlazi da bi našao nešto što mu nedostaje, makar i ne znao što je to…

Iskreno, mi kad smo razgovarali o izletu nije bilo bitno gdje se ide, samo da se ide na dva dana. Odluka je pala na Italiju. Super, Italiju sam poznavala samo sa fotografije. Asocijacije koje su mi padale na pamet: pizza, fina tjestenina, moderna odjeća, lijepi mladi ljudi.

Došao je i taj dan, subota 21.05.2016.godine, 2 sata ujutro, a mi već prebrojani sjedimo u dva autobusa i čekamo polazak. Nismo ni spavali. Destinacija našeg izleta: Padova, Verona i Gardaland.

Padovu odlikuju uske uličice, stare palače i divni trgovi. Bazilika Sv. Antuna izgleda veličanstveno. Uređenjem izvana i iznutra jednostavno oduzima dah.

Verona ima adut više – najljepšu i najtragičniju legendu o ljubavi svih vremena – Romeo i Julija. Posjetiti Veronu znači posjetiti Julijinu kuću s čuvenim „njihovim“ balkonom.  Verona je grad s prelijepom srednjovjekovnom jezgrom, prepuna je skrivenih trgova, uličica i tornjića koji vas iznenađuju svojom ljepotom i romantikom.Verona je poznata i po svojoj čuvenoj Areni iz rimskog doba, sagrađenoj u 1. st.pr.kr., a treća je po veličini u Italiji. Mogu samo reći da sam usporedila našu pulsku arenu i nekako su mi ravnopravne i po veličini i očuvanosti.

Nakon iscrpljujućeg dana isprepletenog putovanjem, razgledavanjem, u kasnim popodnevnim satima stižemo u hotel. Osvježenje, presvlačenje, večera povratili su nas u život kao da je tek sve počelo. Zabava uz disco muziku i odlično društvo trajala je dugo u noć.

U nedjelju ujutro, nakon doručka i odjave iz hotela, nastavljamo avanturu - put prema Gardalandu. Puno sam slušala oduševljenih priča o ovom zabavnom parku, te sam ga iz tog razloga željela barem vidjeti. Ja osobno po hrabrosti i zainteresiranosti nisam od ljudi koji žude za isprobavanjem novih vratolomija. Nije greška, park je stvarno super i  zaslužuje oduševljenje. Podijeljen je tematski u više segmenata: fantazija, avantura, adrenalin, zabava(show), dobra hrana i piće, tako da svatko od nas može naći svoju „avanturu“.

Možda će vas zanimati još jedan simpatičan detalj. Kada pomislim na izlet u Italiju sjetit ću se i gomile „putujućih“ trgovca (crnaca iz Afrike) koji su doslovno izvirivali iza svakog ugla i nešto nam pokušavali prodati. Bilo je to nama jako simpatično.

U Oroslavje smo se vratili 22.05.2016., u ponoć, iscrpljeni, umorni, no moram naglasiti zadovoljni, nasmijani i glasni, te se nadam da je svatko od nas pronašao nešto što mu je nedostajalo….

Hvala dragim profesorima što su uz znanje, pronašli i volju te nam omogućili odlazak na izlet.